Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2007 22:13 - кирилица?!КЪФ Е ТОЯ SHIT?!?
Автор: aborigensbozdugan Категория: Забавление   
Прочетен: 2593 Коментари: 21 Гласове:
0



AWE MADAR FACKAN KAF E TOQ EBAN SHIT 4E 6E PI6A NA KIRILICA WEEE AWE Q SE SAOBRAZQVAITE MALKO VSE PAK AZ SAM NEGRAMOTEN ABORIGEN DEKA 6E ZNAEM KAK DA PI6EM WEEE AWE NEA DA PI6A NA KIRILICA 6OT 6E Q PREMAHNEM OT KLAVIATURATA WEEE!!

ARE MALKO TOLERANTONST KAM MUHALITE I ABORIGENITE!!TWA 4E SME MALOUMNI NE OZNA4AVA 4E SME TAPI!!SEA 6E PI6EM NA ABORIGENSKI,NA KOITO NE MU IZNASQ DA SI VZEME PREVODA4




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bozdugananaaborigena - VERNO E SHIT!!!!!!!!
19.04.2007 14:46
EPA KAT ISKA6 PI6I KAT ZNAE6,KOI GO E** KAK SE PI6E DA NE PI6E WEE?AMA SME SUPER UMNI WE ABORIGENE..........PROSTO SE IZUMLQVAM:d:d:d
цитирай
2. анонимен - This is the bull shit ..............
19.04.2007 14:56
за такива като вас са направени едни забавни ТВУ та или демек техникуми по вьтрешна украса то там много кирилица не ви требе що други забавни неща ще правите с тез жьлти устета:)))ще упражнявате гамата кат зацикляте на ми....ми.....ми
цитирай
3. bozdugananaaborigena - ЗА ГОСПОДИН АНОНИМЕН!!!!!
19.04.2007 15:32
ХАХА,ти да знаеш ние къде учим_в едно от най_елитните български училища.......I kvo ot tova,kato tam ni kazvat,4e jivota 6te ni smaje i 6te stanem traktoristi,ti iska6 li da si traktorist??????????????ZACIKLQM NA IZRE4ENIETO-6TE OPITAM DA ZAVZEMA SVETA ILI PONE DA PREEBA DRYGITE,JIVOTA NI U4I-BUDI GOVEDO,ZA DA PREUSPEE6,IZKUFQVAI!!!!!!!!!!KIRILICA-ZA KVO TOGAVA KLAVIATURATA NE E SAMO S BG BUKVI:D ps ABORIGENE,TVOI RED E-AZ OTIVAM DA U4A ANGLIISKI,4E PO BG ZACIKLQM NA MI-----MI------MI;D
цитирай
4. анонимен - няма значение кьде учиш.............
19.04.2007 15:56
кат си природно тьпо парче и наи елитното училище не може да те направи човек,а за цитатите които слагаш пьрво разбери значението им да не стават гафове,а даскалите ви като ви дават сьвети се мьчат да ви сьбудят пьлните с глупости глави и да ви накарат да мислите ,но по лесно е да напьлниш задника на някои отколкото да му налееш акьл :)))
цитирай
5. aborigensbozdugan - ДО ГЪЗОТО
19.04.2007 16:12
Кх,кх май е мой ред да се обадя.Слуш кво анонимен пич-явно ТВУ-тата са ти мноо познати естествено всички се досещаме защо.2-ро,като "няма значение къде учиш" значи не би ти направило впечатление че ние сме толкова малоумни аборигени че и в детската градина не ни приеха да учим 1+1=11
3-то ти в училище явно ниой не те е допуснал.."даскал" не значи задължително "гений" както и "абориген" не означава "малоумник".В днешното ебано общество АБОРИГЕНИТЕ са на върха на йерархията ахаха.А spox твоето гъзо е пъсно с shitove така че неа с кво да го пълнят вече;)
цитирай
6. анонимен - до Недорасляците ................
19.04.2007 16:34
1. досещането е признак на няква мозьчна активност за което се радвам,че сьм допринесьл естествено като пьрви опит доста далеко от истината :)) все пак е нещо 2.значението кьде учиш не е по важно от това имаш ли вьобще такова желание :) 3.за разлика от вас деца аз сьм завьршил.....вуз. тая думичка ако не ви е ясна има я в речника оп извинявам се казах мрьсна дума:))и явно анатомията ви куца естествено ,че от аss -a излиза shit-a нали знаеш лафа за кенефа щом си там явно нищо добро няма да излезе от тебе ако очакваш друго I am realy sorry for you:)))
цитирай
7. bozdugananaaborigena - За ВУЗ-чето..............
19.04.2007 19:54
Пак е време аз да се обадя.....ще споделиш ли тогава,след като си завършил,ся какъв си???Доволен ли си от живуркането ти???Не е ли вярно,че нахаканите,досадни,добре-изглеждащи хора преуспяват?????????????Т.е.да преведа-аборигените!!!!Пиша на кирилица-направо съм........
цитирай
8. анонимен - ok :)))
19.04.2007 20:19
имам чувството ,че общуването става нормално ами на пьрвия вьпрос ти казвам така инженер сьм :) на втория вьпрос ами почти с някви изключения, на третия вьпрос не не е вярно по скоро много малко от тия които в училище са били тежкари и т.н. и в живота са такива казано оправни:)) имам такива познати и не говоря неподготвен затова по добре бьди себе си >Опа благодарско ,че пишеш на кирилица:))))
цитирай
9. bozdugananaaborigena - Кой е казал,че винаги съм тежкарка?
19.04.2007 22:00
Така,вярно е,че тези,който в даскалото са тежкари,после губят интерес,ама явно и тая "професия"омръзва........И все пак,по-добре ли е,да ти се качват на главата,вместо ти на нечия?
цитирай
10. анонимен - по добре да си правиш кефа .........
19.04.2007 22:13
без да си задьлжително над или под някои .:)))
цитирай
11. aborigensbozdugan - ДО ИНЖЕНЕРЧЕТО
19.04.2007 22:15
ахаха,нека и аз да съм учтива,6е пиша на кирилица макар и да е сложно за 0,5kb ми аборигенски мозък.Напълно съм съгласна с моя боздуган!Кво да добавим просто..А относно "недорасляците"-аве пич(или урод..?!) в моменат ти виждаш смао една наша страна-да се кефим като показваме АБОРИГЕНСКАТА СИ СЪЩНОСТ,хаха
цитирай
12. bozdugananaaborigena - Бъди учтив абореген!
19.04.2007 22:18
Абе,аборигене не си позволювай да говориш така на човека-по-голем урод от тебе няма:D:D:D
цитирай
13. aborigensbozdugan - и по дяволите защо си анонимен?!...
19.04.2007 22:18
и по дяволите защо си анонимен?!?!така е мноооого мнооого подло spoxx ве ако напишеш поне някъв ник не е казано,че гениалното ни племе ще те намери и ще хапнем пържено човешко после..(по простата причина,че не ми се яде мухлясала мърша де..);)
цитирай
14. анонимен - до канибалката ............
19.04.2007 22:52
единственото което мойеш да хапнеш е само 15см и мирише на пролетни цветя но си малка и ще ми лепнат епитети за разврат:))))
цитирай
15. анонимен - относно ник а имам такьв ...............
19.04.2007 23:33
обаче не си дорасла и по точно заслужила да го знаеш ако предложиш наистина някоя смислена тема за разговор ако вьобще та вьлнуват такива мога да си помисля да ти го кажа..........но не ми се вярва:)))))
цитирай
16. withoutyou - Другата"канибалка"
20.04.2007 15:48
Хаха,това беше яко,ама споко тя е дорасла за много неща.............Хм,а за темата-остане ли повече време,аз ще измисля,освен ако аборигена не ме изпревари-скоро те чака нещо смислено от bozdugananaaborigena hah
цитирай
17. анонимен - Браво :)))
20.04.2007 19:09
чакам с нетьрпение и с лукаво настьрвение ...........В добрия смисьл естествено :)))
цитирай
18. bozdugananaaborigena - :)
21.04.2007 15:20
Ами,тогава очаквай към края ня тая седмица,дето идва...............До тогава аз съм (out of space),за аборигена нз:D
цитирай
19. aborigensbozdugan - Yooo gangsta ko staa?!?!абориг...
24.04.2007 09:11
Yooo gangsta ko staa?!?!аборигена,но без сВоя боздуган е отново online.та какво казваш-не съм дорасла..хм,може би съм доста по-дорасла от теб.като имаш ник защо се криеш мухаха няма да ти се случи нищо лошо..............................................................Лошото е да си анонимен-значи ли това,че се срамуваш от себе си?!аз казюам пред целия свят,че СЪМ АБОРИГЕН С БОЗДУГАН!!!!!!!!!!!!!
цитирай
20. анонимен - хахахахахах:)))
24.04.2007 21:36
така казал и вьлка на червената шапчица преди да разбере става ли аджаба за ядене................ зора ти е ник а ми естествено причината е ясна:)) Кефиш ме обаче още е рано да ставаме близки нека пьрво да се опознаем................чао и поздрави коалите от мен
цитирай
21. bozdugananaaborigena - Хей, анонимен написах нещо. . . . . . . ...
27.04.2007 15:05
Хей,анонимен написах нещо...........отнасящо се и до аборигена,нз дали ще го прочете,пък и вече всичко е без значение..........намера се в bozdugananaaborigena.blog.bg,tuka ve4e nqma da pi6a,kusmet!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aborigensbozdugan
Категория: Забавление
Прочетен: 15533
Постинги: 6
Коментари: 28
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930